maandag 5 juli 2021

Zomerkoninkjes

 




De eerste maandag van de maand betekent tijd voor een nieuw pakket van 'Dutch Sisters Stampin'.
Voor de maand juli hebben we gekozen voor de stempelset 'Sweet Strawberry'. Deze set bestaat uit een stempelset en pons. 


© Stampin'Up!
                                                        €22,-                                    €22,-   
                                                                           Bundel €39,50    


Voor dit pakket maakte ik twee kaarten en een kaartje in een 'gift bag".                


© Stampin'Up!





WAT ONTVANG JIJ THUIS
  • Alle Stampin' Up! materialen voor de te maken kaarten, zoals cardstock, DSP, lint en dergelijke.
  • Luxe Stampin' Up! enveloppen.
  • Instructies voor de te maken kaarten.
  • Inclusief verzendkosten.

Zelf zorg je voor de stempelset (of bundel), inkt, lijm, schaar en dergelijke.
Heb je de stempelset nog niet dan kun je deze bij mij bestellen. Je ontvangt dan het materialenpakket GRATIS! 
Je mailt je bestelling naar mij door en ik plaats jouw bestelling na ontvangst van jouw betaling + eventuele verzendkosten. Verzenden kan via PostNL of DHL. Je bestelling bij mij ophalen mag natuurlijk ook.



HOE TE BESTELLEN
  • Alleen materiaalpakket à €10,-
  • PDF met werkbeschrijving à €3,-
  • Sweet Strawberry bundel à €39,50
  • Stempelset à €22,-
  • Pons à €22,-
Bij aanschaf van de complete bundel (stempelset én pons) ontvang je het materialenpakket én een pakje Linen Thread à €6,- gratis!
 
Je kunt de StampinCronelia-set alleen bij Corine bestellen en de Crejara-set alleen bij mij.

Voor vragen kun je me mailen op: janetraangs@gmail.com


Creatieve groet,
Janet 🍓





Geen opmerkingen:

Een reactie posten