maandag 14 oktober 2019

Kylie's Demonstrator Training Blog Hop - Oktober 2019

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.



Welkom bij de eerste maandelijkse blog hop van het trainingsprogramma van Kylie Bertucci. 
Voor de eerste keer doe ik mee aan een blog hop, dus het is voor mij vooral nog uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat. Dat het in het Engels is maakt het er niet makkelijker op.

Hoewel wij zelf al lang uit de baby's zijn, krijg ik regelmatig de vraag of ik een geboortekaartje wil maken. Ik vind het erg leuk om deze kaartjes te maken.
Vorige week maakte ik in opdracht onderstaand kaartje voor een pasgeboren tweeling.

©Stampin' Up!

De stempels die ik gebruikte komen uit de set 'Little Elephant' en de olifantjes werden met bijbehorende pons uitgeponst.
Het blauwe oplegvel is geëmbost met de 'Subtle 3D embossinfolder'.
Om de namen, de letters zijn gestanst met de 'Hand-Lettered Prose dies', beter uit te laten komen is de maat van het kaartje 14 x 14 cm. Aan de binnenkant is nog een wit inlegvel geplakt en daarop nogmaals twee olifantjes gestempeld.

Soms duurt het even voor een kaartje naar mijn zin is en/of gaat er van alles mis tijdens het maken van een kaart. Dit was zo'n kaart. 
Al met al heeft het maken van dit kaartje langer geduurd dan de bevalling van de tweeling heeft geduurd 😉

Creatieve groet,
Janet 



BLOG HOP LIST




Productlijst
Little Elephant Clear-Mount Stamp Set
€ 24,00
Elephant Builder Punch
€ 22,00
Hand-Lettered Prose Dies
€ 46,00
Subtle 3D Embossing Folder
€ 12,00
Crumb Cake A4 Card Stock
€ 10,50
Night Of Navy A4 Card Stock
€ 10,50
Seaside Spray A4 Cardstock
€ 10,50
Night Of Navy Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Seaside Spray Classic Stampin’ Pad
€ 9,00
Stampin' Scrub
€ 22,00
Stampin' Mist
€ 6,00
Paper Snips
€ 12,00
Bone Folder
€ 8,50
Linen Thread
€ 6,00
Multipurpose Liquid Glue
€ 5,00
Pearl Basic Jewels
€ 6,00
Stampin' Dimensionals
€ 5,00

12 opmerkingen:

  1. Very cute :-) Lovely to be hopping with you today.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, je eerste blog hop! Hartstikke leuk!

    xxx je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Super dat je meedoet met deze bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great baby card. Lovely to hop with you x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute. A wonderful baby card. Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable elephants! Great Baby card Janet. Thank you for taking part in our Demonstrator Training Blog Hop this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute card Janet! I love the clean layout!

    BeantwoordenVerwijderen