zondag 5 januari 2020

Let’s Party Blog Hop NL Demo’s


Welkom bij de ‘Lets’s Party’ blog hop. 
Dit weekend hoppen we met een aantal Nederlandse 
Stampin’ Up! demonstratrices (verdeeld over twee dagen) om jullie kennis te laten maken met de nieuwste artikelen uit de Mini-catalogus en de Sale-A-Bration brochure.



It’s the most wonderful time of the year  🎶

Het is weer zover, gisteren kwam de Mini-catalogus uit én is de jaarlijkse Sale-A-Bration-periode van start gegaan. Deze loopt t/m 31 maart a.s. en dat betekent drie maanden lang bij iedere bestelling van €60,- een gratis product kiezen uit de Sale-A-Bration-brochure (2 producten bij €120,- enz). Kies bijv. de gratis Nederlandse stempelset 'SPECIAAL VOOR JOU'.


Voor de blog hop maakte ik voor mijn jarige schoonzus een cadeaukaart naar een voorbeeld van Hélène den Breejen die ik zelf wat aanpaste.
De klaprozen die ik gestempeld heb komen uit de 'PAINTED POPPIES' stempelset en de tekst komt uit de 'SPECIAAL VOOR JOU' stempelset.




Werkwijze

Voor de kaart snijd je 2 stukken A4 Cardsstock in de lengte op 12 cm en deze ril je op 12,8 en 13,8 cm.
Plak de grootste stukken op elkaar.
Voor de aankleding neem je 4 stukken DSP van 12,3 x 11,5 cm. Plak deze volgens voorbeeld. Op een strook whisper white stempelde ik met behulp van de stamparatus de klaprozen en deze kleurde ik in met blenderpens. Vervolgens met de 1" cirkelpons een inkeping gemaakt en de onder- en zijkant met tear and tape vastgeplakt om zo een pocket te maken om geld achter te stoppen. In het middenstuk plakte ik een geurzakje van de Action vast met wat glue dots.
Met een stukje lint maakte ik de kaart dicht en daarover plakte ik met dimensionals een label uit de 'BONANZA DIES'.






Creatieve groet,
Janet 😀


Kijk voor nog meer inspiratie bij de andere Nederlandse demonstratrices.

                               Janet Raangs-van Wijk  --> je bent nu hier


Materialen

Painted Poppies Cling Stamp Set
€ 28,00
Peaceful Poppies Designer Series Paper
€ 14,00
Speciaal Voor Jou Cling Stamp Set (Dutch)
€ 0,00
Poppy Parade A4 Cardstock
€ 10,50
Old Olive A4 Card Stock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Paper Trimmer
€ 30,00
Stamparatus
€ 59,00
Bonanza Dies
€ 31,00
Poppy Parade Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Old Olive Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
1" (2.5 Cm) Circle Punch
€ 16,00
Paper Snips
€ 12,00
Bone Folder
€ 8,50
Multipurpose Liquid Glue
€ 5,00
Stampin' Dimensionals
€ 5,00
Tear & Tape Adhesive
€ 8,50
Mini Glue Dots
€ 6,50
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Old Olive 1/8" Sheer Ribbon
144171
€ 7,25
Big Shot
113439
€ 120,00









23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartmodel! Op de klaprozen ben ik ook verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Janet!
    Dit is wel 1 van de toppers uit de mini catalogus...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma. Ja vind ik ook. Eerst maar weer eens nieuw DSP bestellen. Ik vind het papier voor zoveel kaarten te gebruiken.

      Verwijderen
  4. mooie kaart Janet. Leuke uitvoering met die prachtige set. Papier en stempels zijn zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, leuke fold ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. According to Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh 19 KG less than we do.

    (And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "what"...

    TAP this link to uncover if this easy test can help you release your real weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen