maandag 3 mei 2021

We're back!!!





Het heeft even geduurd, maar hier zijn we dan weer. 

Na een jaar waarin beide 'Sisters' verhuisden naar een andere woonplaats met de daarbij horende verbouwingen, is nu eindelijk de rust grotendeels teruggekeerd. 

Elke eerste maandag van de maand komt er een nieuw materialenpakket beschikbaar. Met dit pakket kun je drie projecten maken.

De maand mei trappen we af met de prachtige stempelbundel "Dragonfly Garden". Deze bundel bestaat uit een stempelset met bijbehorende pons.

ⓒStampin'Up!


WAT ONTVANG JIJ THUIS
  • Alle Stampin' Up! materialen voor de te maken kaarten, zoals cardstock, DSP, lint en dergelijke.
  • Luxe Stampin' Up! enveloppen.
  • Instructies voor de te maken kaarten.
  • Inclusief verzendkosten.

Zelf zorg je voor de stempelset (of bundel), inkt, lijm, schaar en dergelijke.
Heb je de stempelset nog niet dan kun je deze bij mij bestellen. Je ontvangt dan het materialenpakket GRATIS! 
Je mailt je bestelling naar mij door en ik plaats jouw bestelling na ontvangst van jouw betaling + eventuele verzendkosten. Verzenden kan via PostNL of DHL. Je bestelling bij mij ophalen mag natuurlijk ook.






HOE TE BESTELLEN
  • Alleen materiaalpakket à €10,-
  • Stempelset à €28,-
  • Pons à €22,-
  • Complete bundel à €45,-
Bij aanschaf van de complete bundel ontvang je het materialenpakket én een pakje Dimensionals à €5,- gratis!
 
Je kunt de StampinCronelia-set alleen bij Corine bestellen en de Crejara-set alleen bij mij.

Voor vragen kun je me mailen op: janetraangs@gmail.com


Creatieve groet,
Janet 🌷









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten