maandag 6 januari 2020

Kylie's International Blog Highlight January 2020

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.

Voor het eerst doe ik mee aan "Kylie Bertucci's International Blog Highlights" met het thema  'Thank You'. Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar ik maakte een klein doosje.
Ik gebruikte o.a. het Golden Honey Speciality DSP wat je gratis kunt kiezen uit de Sale-A-Bration-folder bij een  bestelling van €60,- 




Tijdens OnStage in Dortmund kocht ik bij de DM-drogist wat kleine flesjes doucheschuim. Dat er "Milch & Honing" in mijn winkelmandje terecht kwam, komt nu mooi uit; het matcht perfect bij het DSP en bij de Hony Bee stempelset vind ik. 


Maten en werkwijze

Cardstock 14 x 17,5 cm
Scoren:
Lange kant op 1; 5; 7.5; 11,5 en 14 cm
Korte kant op 1,5 ; 4; 14,5 en 17 cm
Vouwen, knippen en plakken volgens bijgevoegde foto's.

Doosje versieren met DSP:
10 x 3,5 cm (2x)
10 x 2 cm) 2x)
3,5 x 2 cm (1x)

Verder ponste ik 2 cirkels uit met de pons en bestempelde deze met de bij en tekst uit de stempelset Honey Bee.






Al met al een eenvoudige manier om een bedankje voor iemand te maken en mee te nemen.

Vind je mijn projectje leuk, dan zou ik het erg leuk vinden als je op me wilt stemmen. Dit kun je doen door op deze link te klikken. Alvast bedankt!

Creatieve groet,
Janet 🐝




Gebruikte producten

Honey Bee Cling Stamp Set
€ 24,00
Golden Honey Specialty Designer Series Paper
€ 0,00
Paper Trimmer
€ 30,00
Basic Black A4 Card Stock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Mango Melody Combo Pack Stampin' Blends
€ 11,00
Bone Folder
€ 8,50
Multipurpose Liquid Glue
€ 5,00
Stampin' Dimensionals
€ 5,00
Tear & Tape Adhesive
€ 8,50
1-1/2" (3.8 Cm) Circle Punch
€ 19,50
1-1/4" (3.2 Cm) Circle Punch
119861
€ 19,50
Gold Metallic Thread
138401
€ 4,25









3 opmerkingen:

  1. A box is a perfect idea for this DSP Janet. Love it! Thanks for being part of my international blog highlights this month and all the best with the voting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful gift box design. The paper gives it an elegant look

    BeantwoordenVerwijderen