maandag 11 november 2019

Kylie's Demonstrator Training Blog Hop - November 2019

Dear international readers, this blogpost is in Dutch. Please use the translate button on the right.






Ook deze maand doe ik mee met de maandelijkse blog hop van het trainingsprogramma van Kylie Bertucci.
Deed ik vorige maand mee met een geboortekaartje, deze maand laat ik twee condoleancekaarten zien. 
Gelukkig heb ik ze zelf niet vaak nodig, maar regelmatig krijg ik het verzoek er één te maken. 

Voor deze twee kaarten gebruikte ik de stempelset 'Dandelion Wishes'. Ik vind het een zeer geschikte set voor het maken van condoleancekaarten, maar ook voor een blanco kaart of een beterschapskaart zijn deze stempels prima te gebruiken.



De eerste kaart is een wat sobere kaart in grijstinten. Bij de tweede kaart heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende kleuren blauw.

Creatieve groet,
Janet

Blog Hop List











Gebruikte materialen 
Dandelion Wishes Clear-Mount Stamp Set
€ 24,00
Bokeh Dots Clear-Mount Stamp Set
€ 18,00
Van Alles Wat Cling-Mount Stamp Set (Dutch)
€ 44,00
Kaartje Van Mij Cling Stamp Set (Dutch)
€ 27,00
Paper Trimmer
€ 30,00
Stitched Rectangle Dies
€ 42,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Night Of Navy A4 Card Stock
€ 10,50
Balmy Blue A4 Cardstock
€ 10,50
Gray Granite A4 Cardstock
€ 10,50
Clear Block Bundle
€ 87,75
Gray Granite Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Paper Snips
€ 12,00
Multipurpose Liquid Glue
€ 5,00
Whisper White C6 Envelopes
€ 9,00
Big Shot
113439
€ 120,00

7 opmerkingen:

  1. Beautiful cards Janet! Love the bokeh background!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simple and elegant. Love both of these cards very much Janet. Thank you for taking part in our Demonstrator Training Blog Hop this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really love this stamp set. I haven't gotten it but I am always envious when I see it used. It's so beautiful. Now I think I must go order it for myself. Thanks for the ideas.

    BeantwoordenVerwijderen